Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

2 به علاوه 1 روش برای ثبت شرکت لهستان در زمینه برنامه نویسی

موارد بحث شده

2 به علاوه 1 روش برای ثبت شرکت لهستان در زمینه برنامه نویسی

اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت برای بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌ گذاران یک هدف مهم و به نوعی یک آرزو است ولی موسسه یورو اقامت تأسیس شد تا این آرزو را به یک هدف ممکن و شدنی تبدیل کند و تا حدود زیادی موفق بوده است.ثبت شرکت لهستان کار تخصصی مجموعه یورو اقامت است و در این زمینه تمام تلاش و کوشش خود را به کار می‌گیرد. در ادامه این مقاله تصمیم داریم به شیوه‌های مختلف راه اندازی کسب و کار برنامه نویسی در کشور لهستان اشاره کنیم.

سه روش کلی برای ثبت شرکت لهستان در زمینه برنامه نویسی

در کل سه روش اساسی برای ثبت شرکت لهستان در زمینه برنامه نویسی وجود دارد و هر یک از این روش‌ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. در ادامه به توضیح در رابطه با هر کدام از این روش‌‎ها می‌پردازیم:

  • برندسازی
  • ایجاد شعبه
  • فرنچایز (اخذ نمایندگی)

روش برندسازی برای ثبت شر کت لهستان

برندسازی یکی از روش‌های خوب و پردرآمد برای راه اندازی کسب و کار برنامه نویسی است. مزیت این روش آن است که تمامی درآمد حاصل از این روش جدای از مالیاتی که باید به دولت بدهید از آن خودتان است. عیب این روش آن است که کمی دیر جواب می‌دهد و برای رشد و توسعه کسب و کار خود باید اندکی صبر کنید.

ایجاد شعبه‌ای از کسب و کار خودتان در لهستان

گاهی اوقات یک کارآفرین در ایران یا کشوری دیگر یک کسب و کار دارد و تمایل دارد که آن بیزنس را در کشورهای دیگر از جمله لهستان توسعه و گسترش دهد. این روش هم معایب و مزایایی مانند روش برندسازی دارد و از نظر قوانین و شرایط تفاوتی با آن ندارد.

فرنچایز (اخذ نمایندگی یک برند معتبر)

در این روش شما با شرایطی که برای فرنچایز وجود دارد، نمایندگی یک برند معتبر و معروف در زمینه برنامه نویسی را در لهستان راه اندازی می‌کنید. اگر تمایل دارید شرایط این روش را بدانید کافی مقاله « ثبت شرکت لهستان در زمینه برنامه نویسی از طریق فرنچایز » را مطالعه کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان با شماره‌های تماس مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. مشاوران و متخصصان یورو اقامت آماده خدمت‌‌رسانی به شما کارآفرینان و صاحبان محترم کسب و کارها هستند. امسال را با ثبت شرکت در لهستان به سالی سرشار از موفقیت تبدیل کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

2 به علاوه 1 روش برای ثبت شرکت لهستان در زمینه برنامه نویسی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ