مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

کسب و کارهای کرونایی و پردرآمد برای ثبت شرکت لهستان (3)

اشتراک گذاری:

کسب و کارهای کرونایی و پردرآمد برای ثبت شرکت لهستان (3)، باتیس هلدینگ

کسب و کارهای کرونایی و پردرآمد برای ثبت شرکت لهستان (3)

امروزه خوشبختانه ثبت شرکت لهستان مورد استقبال و توجه بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار قرار گرفته است و می‌بینیم که کارآفرینان تمایل دارند که کسب و کار پیشرفته خود را از طریق ثبت شرکت در کشور لهستان و اخذ اقامت لهستان راه اندازی کنند. در این مطلب تصمیم داریم به چند مورد از بیزنس‌هایی اشاره کنیم که در هر شرایطی می‌تواند درآمد داشته باشد و به موفقیت برسد.

ثبت شرکت لهستان در زمینه آموزش آنلاین؛ درآمد فوق‌العاده برای شما

آموزش آنلاین این روزها در کشورها مختلف جهان باب و متداول شده است. بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کارها تمایل دارند که با ثبت شرکت لهستان وارد این حوزه شوند. از طریق آموزش آنلاین می‌تواند دوره‌های مختلفی را به صورت آنلاین برگزار کنید و از این راه درآمد مورد نظر خود را کسب کنید. شایان ذکر است که با راه اندازی چنین بیزنسی الزاماً قرار نیست در لهستان کار کنید بلکه می‌توانید دوره‌ها و آموزش آنلاین خود را در تمام اروپا و حتی جهان برگزار کنید.

فعالیت در حوزه بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

یکی از کسب و کارهای خوب برای ثبت شرکت لهستان این است که یک شرکت بازاریابی راه بیندازید و با گرفتن سفارش از شرکت‌های مختلف برای آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی بازاریابی و برندسازی کنید. در صورتی که بتوانید کارایی خوبی در این زمینه از خود به نمایش بگذارید، در یک بازه زمانی کوتاه موفقیت و پیروزی شما قطعی خواهد بود. همچنین خیلی راحت می‌توانید اقامت لهستان را دریافت کنید. توجه داشته باشید که در این زمینه کاری هم محدود به لهستان نیستید و می‌توانید برای شرکت‌های فعال در سراسر دنیا کار و درآمد کسب کنید.

بازاریابی اینترنتی در این روزها غوغا می‌کند

در این روزهای کرونایی، بازاریابی اینترنتی و بالا آوردن کسب و کار دیگران در نتایج جستجوی گوگل می‌تواند شما را به یک غول در زمینه کسب و کار تبدیل کند و مشتریان زیادی را به سمت شما بکشاند. در صورتی که تصمیم دارید یک کسب و کار عالی و همیشگی در لهستان راه اندازی کنید و متقاضی ثبت شرکت لهستان هستید، پیشنهاد می‌شود که یک بار هم که شده تلفن را بردارید و با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید تا متخصصان باتیس هلدینگ تمامی مراحل و به قول معروف فوت و فن‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند. مشاوران این مجموعه در سخت‌ترین شرایط در کنار شما خواهند بود و به شما کمک خواهند کرد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. شماره واتساپ اروپا : 09129158913

ثبت شرکت لهستان یکی از بهترین روش‌های کسب درآمدهای چشمگیر و قابل توجه بوده است. از طرفی در چند ماه گذشته ویروس کرونا باعث شد است که بسیاری از کسب و کارها به تعطیلی کشیده شود. برای اینکه بتوانید اقامت لهستان را از طریق راه اندازی بیزنس بگیرید باید شرکت خود را به صورت رسمی و قانونی راه اندازی کنید و این شرکت باید فعال و موفق باشد. در صورتی که میخواهید بیزنس شما موفق باشد، باید حتی در شرایط شیوع ویروس کرونا بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

لهستان به عنوان یک اقتصاد پویا، موقعیت‌های شغلی فراوانی برای شهروندان خود و مهاجران مهیا کرده است. با دارا بودن ششمین اقتصاد قدرتمند اروپا از لحاظ تولید ناخالص داخلی، این کشور دارای شهر‌های بسیار با کیفیتی برای زندگی است. در ادامه می‌خواهیم به معرفی شهرهای پر درآمد و پویای این کشور از لحاظ اقتصادی بپردازیم.

ثبت شرکت در لهستان راهی مناسب و محبوب برای سرمایه‌گذاران جهت دسترسی به بازارها و سفر بدون محدودیت به سراسر اروپا می‌باشد. بر اساس آخرین آمار و گزارشات ارائه شده توسط سازمان همکاری اقتصادی و توسعه، لهستان با 4.2 درصد رشد اقتصادی، موفق به ایجاد ثبات در اقتصاد خود شده و رتبه چهار را در لیست اقتصادهای در حال توسعه جهان به خود اختصاص داده است.

برای ثبت شرکت در لهستان می‌توانید از فرم‌های ثبت شرکت در کشور لهستان به صورت آنلاین استفاده کنید و در صورتی که به مشاوره حقوقی نیاز داشته باشید، می‌توانید از وکلای مجرب استفاده کنید. فرآیند ثبت شرکت در لهستان حدود 2-3 هفته طول می‌کشد و روند شفاف و ساده‌ای دارد.

ثبت شرکت در لهستان یکی از روش‌های دریافت اقامت دائم و پاسپورت و تابعیت این کشور است. برای ثبت شرکت سهامی در لهستان متقاضی حداقل به مبلغ 24 هزار یورو نیاز دارد.

در نهایت، ثبت شرکت لهستان یک فرصت عالی برای کارآفرینان است که می‌خواهند کسب و کار خود را در اروپا توسعه دهند. با توجه به شرایط اقتصادی لهستان و امکانات آن، می‌توانید یک کسب و کار موفق و پردرآمد در این کشور راه اندازی کنید.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

کسب و کارهای کرونایی و پردرآمد برای ثبت شرکت لهستان (3)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ