ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

کرونا و ثبت شرکت لهستان (2)

موارد بحث شده

کرونا و ثبت شرکت لهستان (2)

ثبت شرکت لهستان همیشه یکی از بهترین روش‌های کسب درآمدهای چشمگیر و قابل توجه بوده است. از طرفی در چند ماه گذشته ویروس کرونا باعث شد است که بسیاری از کسب و کارها به تعطیلی کشیده شود. برای این‌که بتوانید اقامت لهستان را از طریق راه اندازی بیزنس بگیرید باید شرکت خود را به صورت رسمی و قانونی راه اندازی کنید و این شرکت باید فعال و موفق باشد. در صورتی که می‌خواهید بیزنس شما موفق باشد، باید حتی در شرایط شیوع ویروس کرونا بتواند به فعالیت خود ادامه دهد. در ادامه تصمیم داریم به چند بیزنسی که حتی با وجود کرونا موفق است، اشاره کنیم:

راه اندازی فروشگاه اینترنتی پس از ثبت شرکت لهستان

اگر به دنبال یک کسب و کار ماندگار هستید باید به فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی باشید. می‌توانید از این طریق هر محصولی که مد نظرتان است به فروش برسانید. مجموعه یورو اقامت به تمامی کارآفرینان پیشنهاد می‌دهد که همراه با بیزنس حضوری خود یک وب‌سایت فروشگاهی راه‌اندازی کنند و خدمات و محصولات خود را از این طریق به مشتریان ارائه دهند.

آموزش و مشاوره آنلاین

یکی از راه‌های کسب درآمد در این روزها کسب و کارهای آنلاین است. می‌توانید از این طریق کلاس‌های آموزشی و مشاوره برگزار کنید و درآمد قابل توجهی برای خودتان رقم بزنید. یکی از راه‌های خوب برای ثبت شرکت لهستان این است که شرکتی در زمینه مشاوره و آموزش آنلاین و مجازی راه اندازی کنید.

بازاریابی دیجیتال

یکی از راه‌های کسب درآمد در این روزهای کرونایی، فعالیت در زمینه بازاریابی دیجیتال است. می‌توانید با کسب و کار غیرحضوری خود درآمد خوبی رقم بزنید.

فروشگاه مواد غذایی

می‌توانید از طریق ثبت شرکت لهستان ، فروشگاه مواد غذایی راه اندازی و درآمد خوبی کسب کنید. در این فروشگاه می‌توانید کلیه محصولات و مواد غذایی را به مشتریانتان عرضه کنید.

در صورت نیاز به ثبت شرکت لهستان کافی است با شماره‌های تماس مجموعه یورو اقامت که در سایت این مجموعه قرار گرفته است تماس بگیرید. مشاوران و متخصصان یورو اقامت حتی در روزهای کرونایی آماده ارائه خدمات به شما هستند و قصد دارند که بیشترین تلاش ممکن را برای رشد و پیشرفت شما و کسب و کارتان انجام دهند. در صورت تمایل به راه اندازی یک بیزنس کارآمد و پردرآمد باید با متخصصان و مشاوران کاردان مشورت کنید. موسسه یورو اقامت مجموعه‌ای از این متخصصان را در خود جای داده است تا شما کارآفرینان بتوانند بیشترین بهره ممکن را از آن‌ها ببرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

کرونا و ثبت شرکت لهستان (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights