ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

کرونا و ثبت شرکت لهستان (1)

موارد بحث شده

کرونا و ثبت شرکت لهستان (1)

در حال حاضر تمامی جهان با بیماری مهیب و کشنده‌ای روبرو شده است. این بیماری از ویروسی به نام کرونا نشئت می‌گیرد و به بیماری کووید-9 معروف است. این بیماری تا به حال ضربات مهیبی به اقتصاد جهانی زده و کسب و کارهای زیادی را به تعطیلی کشانده است. در این بین متقاضیان ثبت شرکت لهستان از متخصصان یورو اقامت سوال کردند که چگونه می‌تواند شرکتی پردرآمد تأسیس کرد و کسب و کاری ماندگار راه‌اندازی کرد؟ آیا با این اوضاع باز هم می‌شود اقامت لهستان را گرفت؟ اگر تمایل دارید پاسخ این سوالات را بدانید، تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

کووید-19 به چه کسانی آسیب زد؟

بیماری کووید-19 به کسب و کارهایی آسیب زد که از نظر افراد مختلف غیرضروری تلقی می‌شوند. وقتی کسب و کاری حضوری باشد، افراد برای دسترسی به آن مجبور به حضور در خیابان‌ها باشند قاعدتاً به تعطیلی کشیده خواهد شد ولی اگر بیزنسی داشته باشید که بتوانید محصولات خود را به صورت غیرحضوری و اینترنتی به فروش برسانید تا کالایی ضروری مانند مواد غذایی عرضه کنید، هیچ دولتی بیزنس شما را تعطیل نخواهد کرد و در نتیجه آسیب نخواهید دید.

در حال حاضر کسانی که بیزنس خود را بر مبنای تجارت الکترونیک و دیجیتال راه اندازی کرده باشند، آسیب چندانی نخواهند دید و می‌توانند حتی قوی‌تر و بهتر از گذشته کار کنند و درآمد خوب و قابل توجهی کسب نمایند.

بهترین روش برای ثبت شرکت لهستان جهت در امان ماندن از آسیب‌ها

در حال حاظر بهترین مسیر برای ثبت شرکت لهستان این است که کسب و کار خود را به گونه‌ای راه اندازی کنید که مردم مجبور نباشند برای خرید محصولات یا استفاده از خدمات شما در محل حضور پیدا کنند؛ زیرا این حضور در محل هم مشتری را آلوده می‌کند و هم ممکن است بیماری را به شما منتقل کند.

در مقاله « کرونا و ثبت شرکت لهستان (2) » تلاش خواهیم کرد که چند کسب وکار عالی برای ثبت شرکت لهستان به شما معرفی کنیم تا بدانید که در این اوضاع چه بیزنس‌هایی می‌تواند برای شما مفید و کارساز باشد.

در حال حاضر برای اخذ مشاوره در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان کافی است با شماره‌های تماس مندرج در سایت تماس بگیرید تا مشاوران و متخصصان این مجموعه تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. در این شرایط بهترین کار این است که از مشاوران  و متخصصان این زمینه کمک بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

کرونا و ثبت شرکت لهستان (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights