ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مزایای صادرات محصولات و خدمات پس از ثبت شرکت لهستان (3)

موارد بحث شده

در فضای فعلی بازار جهانی ثبت شرکت لهستان یکی از بهترین و پربازده‌ترین فرصت‌هایی است که در اختیار کارآفرینان و متقاضیان کارآفرینی و ثبت شرکت قرار گرفته است. سرمایه گذاران با راه اندازی بیزنس خود در کشور لهستان این فرصت را به دست می‌آورند که بتوانند اقامت لهستان را به دست آورند.

راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت لهستان علاوه بر مزایای اقامتی می‌تواند سود هنگفتی برای شما به همراه داشته باشد و به شما کمک کند که کسب و کار خود را به یک بیزنس بین المللی و همیشگی تبدیل کنید. در مقاله « مزایای صادرات محصولات و خدمات پس از ثبت شرکت لهستان (2) » به چند مورد از مزایای راه اندازی کسب و کار و صادرات اشاره شد. این مقاله نیز به راه اندازی بیزنس در لهستان و صادرات خواهد پرداخت.

1. افزایش چشمگیر در فروش محصولات پس از ثبت شرکت لهستان

یکی از مهم‎ترین مزایای صادرات محصولات پس از راه اندازی شرکت در لهستان این است که می‌توانید سهم بیشتری از بازار بین المللی را به محصولات و بیزنس خود اختصاص دهید و در نتیجه علاوه بر بازار لهستان می‌توانید محصولات و خدمات خود را به بازار کشورهای دیگر هم بفروشید.

حال با عرضه محصولات به بازارهای دیگر فروش شما چندین و چند برابر خواهد شد و درآمد چشمگیری در دسترس شما خواهد بود که از طریق آن می‌توانید کسب و کار خود را توسعه دهید و نیروی انسانی بیشتری را برای بهبود وضعیت کسب و کار خود استخدام کنید.

2. دستیابی به دانش و تخصص بالا و تبدیل شدن به یک برند منحصر به فرد

یکی از مزایای مهم ثبت شرکت لهستان و صادرات محصولات و خدمات این است که در اثر ارتباط با متخصصان مختلف در کشورهای جهان دانش و تخصص خوبی در زمینه کاری خود پیدا می‌کنید و می‌توانید با استفاده از این دانش و تجربه، برند خود را به یک برند پویا و منحصر به فرد تبدیل نمایید.

موسسه یورو اقامت برای افزایش آگاهی و دانش کاربران خود تلاش می‌کند که مجموعه‌ای از بهترین و به‌روزترین اطلاعات در مورد ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان را گردآوری و منتشر کند. در صورتی که تمایل دارید یک کسب و کار پویا و عالی در لهستان راه اندازی کنید، کافی است تلفن را بردارید و با متخصصان یوور اقامت تماس بگیرید. مشاوران این مجموعه می‌توانند تمامی اطلاعات لازم در خصوص درآمدزاییو راه اندازی بیزنس در لهستان را در اختیار شما قرار دهند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مزایای صادرات محصولات و خدمات پس از ثبت شرکت لهستان (3)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights