Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان در زمینه برنامه نویسی از طریق فرنچایز

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان در زمینه برنامه نویسی از طریق فرنچایز

ثبت شرکت لهستان در زمینه برنامه نویسی از طریق روش فرنچایز یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش‌هایی است که از طریق آن می‌توانید کسب و کار خود را در لهستان ثبت و راه اندازی کنید. همچنین اخذ اقامت لهستان از این روش ممکن و شدنی است. در این روش تصمیم داریم به معرفی روش فرنچایز و معایب و مزایای آن برای شغل برنامه نویسی بپردازیم تا کارآفرینان و متقاضیان بتوانند با دید بهتر و وسیع‌تر کسب و کار خود را از این روش پیش ببرند.

ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز یا اخذ نمایندگی چیست؟

یکی از بهترین شیوه‌ها برای ثبت شرکت در لهستان این است که از یک شرکت معتبر که در زمینه برنامه نویسی کار می‌کند، نمایندگی بگیرید و با نام و اعتبار این شرکت فعالیت کنید. از سوی دیگر به خاطر اینکه دارید با نام این برند کار می‌کنید موظف هستید که بخشی از درآمد خود را به صاحب برند بپردازید.

تمام این قول و قرارها و میزان درآمدی که باید به صاحب برند بدهید در جلسه‌ای تحت عنوان «جلسه مذاکره فرنچایز» مشخص می‌شود. مزیت موسسه یورو اقامت این است که در کنار شما در جلسه فرنچایز شرکت می‌کند تا همه چیز به روش درست و قانونی پیش برود.

مزایا و معایب این روش

در این روش شما پس از ثبت شرکت لهستان باید بخشی از درآمد خود رابه صاحب برند بدهید و این عیب این روش تلقی می‌شود. از طرفی کارهایی مانند بازاریابی و غیره توسط برند اصلی انجام می‌شود و بازاریابی برند اصلی برای خودش بازاریابی برای شما هم به حساب می‌آید. در این روش تمام کارها از جمله دکوراسیون و چیدمان دفتر هم توسط صاحب برند صورت می‌گیرد.

روش فرنچایز به دلیل اینکه برند کاری شما را به نام خود ثبت می‌کند، برای برخی از کارآفرینان جالب نیست. به این معنا که شما کلی تلاش می‌کنید ولی در نهایت تلاش‌های شما به نام صاحب برند تمام می‌شود. از طرفی در این روش از همان ابتدای کار مشتریان خوبی جذب خواهید کرد؛ زیرا برخی از مشتریان به آن برند اعتماد دارند.

در صورتی که تصمیم به ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان دارید کافی است با شماره‌های موسسه یورو اقامت که در سایت قرار گرفته است تماس بگیرید تا مشاوران و متخصصان این موسسه تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید با خاطری آسوده و با دانش کامل شرکت خود را در کشور لهستان راه اندازی کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان در زمینه برنامه نویسی از طریق فرنچایز
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ