ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بررسی روش‌های مختلف ثبت شرکت لهستان در زمینه کارواش (1)

موارد بحث شده

پیش از این مقاله‌ای با عنوان « تمایل دارید که پس ازثبت شرکت لهستان کارواش راه اندازی کنید؟ » نوشتیم و در آن اشاره نسبتاً کلی و کاملی در مورد سبک و سیاق راه اندازی کسب و کار کارواش در لهستان کردیم. در آن مقاله بیان کردیم که سه روش کلی برای راه اندازی کارواش در لهستان وجود دارد. جالب است بدانید که ثبت شرکت در کشور لهستان از هر روشی که انجام شود، امکان اخذ اقامت لهستان از طریق آن وجود دارد. در ادامه مجدداً یک اشاره کلی به روش‌های ثبت شرکت در زمینه کارواش شده است:

  1. برندسازی: یعنی شما یک کارواش را از صفر و با یک برند کاملاً جدید راه اندازی می‌کنید.
  2. راه اندازی شعبه: شما یک کارواش در کشور دیگری مانند ایران دارید و شعبه دیگری از آن را داخل لهستان ایجاد می‌کنید.
  3. فرنچایز: در این روش شما باید نمایندگی یک برند بزرگ را که در زمینه کارواش فعالیت دارید بگیرید و از طریق آن نمایندگی به کسب و کار بپردازید.

هر کدام از روش‌های ثبت شرکت لهستان جزئیات و اطلاعات مخصوص به خودش را دارد که در ادامه و در مقاله « بررسی روش‌های مختلف ثبت شرکت لهستان در زمینه کارواش (2) » به این جزئیات اشاره خواهیم کرد.

بررسی روش‌های گوناگون ثبت شرکت لهستان در زمینه کارواش

در ادامه این بخش قصد داریم روش‌های گوناگون زیر را بررسی کنیم تا ببینیم که هر کدام از روش‌های زیر چه مزایا و معایبی دارد.

روش برندسازی؛ روشی پرفراز و نشیب اما پربار و مستقل

در روش برندسازی همه چیز کارواش از آن خودتان است. خودتان باید تصمیم بگیرید که کدام خدمات را ارائه دهید و کدام خدمات را فعلا نادیده بگیرید. خودتان باید قیمت و بقیه موارد را تعیین کنید.

در این مدل همه چیز در دست خودتان است و به همین خاطر برندسازی برای کسانی مناسب است که تجربه کار و فعالیت در این زمینه را داشته باشند. مزیت این روش آن است که درآمدهایی که از ارائه خدمات شستشوی ماشین و غیره به دست می‌آورید، به صورت کامل متعلق به خودتان است.

موسسه یورو اقامت فرآیند ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان را از تمامی شیوه‌ها انجام می‌دهد. در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر در زمینه برندسازی دارید، تلفن را بردارید و با متخصصان و مشاوران این مجموعه تماس بگیرید تا تمامی جزئیات لازم را با شما به اشتراک بگذارند. در مقاله « بررسی روش‌های مختلف ثبت شرکت لهستان در زمینه کارواش (2) » تلاش شده است که اشاره‌ای به سایر روش‌ها صورت گیرد تا کارآفرینان با مطالعه این مقاله و مشاوره با مشاوران بهترین روش را برای ثبت شرکت لهستان انتخاب کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بررسی روش‌های مختلف ثبت شرکت لهستان در زمینه کارواش (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights