ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت قطر در زمینه انجام امور خانگی

موارد بحث شده

ثبت شرکت قطر به عنوان یکی از بهترین و ثروت‌مندترین کشورهای جهان، از سوی بسیاری از مشاوران و متخصصان یورو اقامت توصیه می‌شود. دولت قطر برای کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که ثبت شرکت قطر را به صورت قطعی و رسمی به پایان می‌رسانند، مزایایی در نظر گرفته است که از جمله آن مزایا می‌توان به اخذ اقامت قطر اشاره کرد.

در این مطلب تصمیم داریم به یکی از بهترین ایده‌ها برای شروع کسب و کار و ثبت شرکت قطر اشاره کنیم. در صورتی که تمایل دارید از این ایده ناب آگاه شوید، لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

ثبت شرکت قطر با یک ایده

در حال حاضر بسیاری از مردم قطر به حدی از دارایی و ثروت رسیده‌اند که ترجیح می‌دهند امور خانگی خود را به فرد دیگری بسپارند و از وقت خود را برای تفریح استفاده کنند. در نتیجه همین موضوع می‌تواند جرقه بسیار خوبی برای شروع یک کسب و کار پردرآمد و با تقاضای بالا در بازار قطر باشد. در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت قطر شوید، راه اندازی کسب و کاری برای انجام امور  خانگی فوق‌العاده است.

حوزه‌ مسئولیت شرکت امور خانگی

در صورت راه اندازی شرکت انجام امور خانگی می‌توانید کارهای مختلفی انجام دهید. در ادامه به چند مورد از این کارها اشاره شده است:

  • نظافت منزل
  • تعمیرات مربوط به شیرآلات
  • تعمیرات مربوط به لوله‌های ساختمان
  • نقاشی ساختمان
  • تعمیر خودرو در منزل
  • نگهداری و تعمیرات کلی ساختمان
  • ایمن‌سازی محل زندگی از نظر آتش سوزی

هر کدام از موارد فوق می‌تواند درآمد هنگفتی با خود به همراه داشته باشد؛ زیرا هر کدام از این موارد را که بررسی کنید به خوبی متوجه تقاضای بالای بازار قطر به این مشاغل خواهید شد.

اخذ اقامت قطر برای رشد کردن در این مشاغل الزامی است

اگر می‌خواهید کسب و کار خود را به درآمد بالا برسانید، می‌توانید این کار را از دو راه انجام دهید:

  • حضوری
  • غیرحضوری

حضوری

می‌توانید پس از ثبت شرکت قطر ، یک موسسه راه اندازی کنید و نیروهای خود را در آن موسسه نگه دارید. هنگامی که مشتری با موسسه شما تماس می‌گیرد و تقاضای نیرو می‌کند، شما نیرو را به منزل یا محل کار وی اعزام می‌کنید.

غیرحضوری

این امکان وجود دارد که پس از ثبت شرکت قطر با یک سری از نیروهای کاربلد قرارداد ببندید و به محض درخواست مشتری، هر کدام از این افراد را از طریق یک اپلیکیشن (دقیقاً مانند اسنپ) یا به وصرت تلفنی به محل اعزام کنید.

درآمد حاصل از انجام امور خانگی فوق‌العاده است. موسسه یورو اقامت با سابقه درخشانی که در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت قطر دارد، این کشور را برای پیشرفت و توسعه کسب و کار مناسب می‌داند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت قطر در زمینه انجام امور خانگی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights