ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

سبک زندگی در کرواسی و کسب اقامت اروپا

موارد بحث شده

سبک زندگی در کرواسی و کسب اقامت اروپا

برای کسب اقامت اروپا از طریق کشور کرواسی، دانستن سبک زندگی در کرواسی بسیار مهم می باشد. چراکه سبک زندگی در کشورهای اروپایی در بیشتر مواقع با یکدیگر متفاوت می باشد. کرواسی کشوری در اروپای شرقی با جمعیت 4.2 میلیون نفر می باشد و از بسیاری نظرات برای کسب اقامت اروپا بسیار مناسب می باشد. در این مقاله قصد داریم تا با سبک زندگی در کرواسی به صورت خلاصه آشنا شویم.

سبک زندگی در کرواسی و کسب اقامت اروپا

به صورت کلی، مردم کرواسی مردمی بسیار خوشحال و دارای فاکتورهای مناسب زندگی می باشند که همین دلیل خوبی برای کسب اقامت اروپا از طریق این کشور می باشد. در ادامه به بررسی چند مورد جزئی درباره این موضوع میپردازیم.

  • دانش آموزی: سبک زندگی در کرواسی به گونه ای می باشد که مردم این کشور از بسیاری از کشورهای دیگر علاقه بیشتری به یادگیری دارند. به طور مثال یکی از بزرگترین دانشمندان و مخترعین تاریخ به نام نیکولاس تسلا اصلیت کرواسی دارد. همین موضوع به تنهایی سبک زندگی در کرواسی را به صورت بسیار زیادی تغییر داده است و این کشور را گزینه مناسبی برای کسب اقامت اروپا کرده است.
  • موفقیت های ورزشی: ورزش یکی از بزرگترین و عمیقترین بخش ها در سبک زندگی در کرواسی به شمار میرود. با اینکه این کشور، مدیریت بسیار مناسبی برای ورزش ندارد، بسیاری از قهرمانان ورزشی در رشته هایی مانند شنا، واترپولو و بسیاری از رشته های دیگر اهل کرواسی هستند. به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران به فکر مهاجرت به کرواسی و درنهایت کسب اقامت اروپا هستند.
  • سلامت: سلامتی یکی دیگر از خصوصیت ها و نتیجه های سبک زندگی در کرواسی می باشد. سبک زندگی در کرواسی به گونه می باشد که در مقایسه باقی کشورها، مردم بسیار بیشتر به کنترل سلامت خود از طریق تغذیه و ورزش می پردازند. رژیم غذایی در این کشور یکی از سلامت ترین رژیم های غذایی در دنیا می باشد.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط کسب اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

سبک زندگی در کرواسی و کسب اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights