Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مزایای اخذ اقامت لهستان

موارد بحث شده

در صورتی که مایل به اخذ اقامت لهستان و دریافت اقامت یک کشور اروپایی و شنگن هستید ، ثبت شرکت ، ثبت شعبه ( انجام فعالیت های اقتصادی ) و یا استخدام ( Work Permit )  از بهترین راههای دریافت اخذ اقامت لهستان می باشند.

در حال حاضر بهترین و مقرون به صرفه ترین روش جهت مهاجرت به لهستان از طریق استخدام در لهستان یا همان ( Work Permit ) می باشد و متقاضیان پس از اخذ اقامت لهستان به صورت موقت از طریق استخدام قادر به اخذ تابعیت یا شهروندی لهستان خواهند بود. این روش با مدارک معتبری که از یک شرکت فعال در لهستان به دست می آید ، در اداره مهاجرت لهستان به ثبت خواهد رسید.

در این روش متقاضی با استفاده از قوانین کار موجود در لهستان ، به عنوان مامور در شرکت لهستانی به استخدام در خواهد آمد. البته این قرارداد هیچگونه ارتباط کاری بین متقاضی و شرکت به وجود نمی آورد و شخص برای گذران زندگی امکان یافتن کار جدید ، تعویض محل کار و یا فعالیت های اقتصادی جداگانه ( در شرکت ثبت شده برای متقاصی ) در لهستان را خواهد داشت.

البته شایان به ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت به لهستان می باشد و روش های دیگر نظیر ثبت شرکت ، ثبت شعبه در لهستان نیز وجود دارند. شما می توانید با ثبت شرکت جدید در لهستان و یا ثبت دفتر نمایندگی شرکت فعلی خود ،اخذ اقامت لهستان را بدست آورید.

 هر متقاضی مهاجرت به لهستان پس از ثبت شرکت و یا ثبت شعبه و یا استخدام ، می بایست مدارک و پرونده خود را برای اخذ اقامت لهستان ثبت نماید. پس از تحویل مدارک و ثبت درخواست ، مدت زمان صدور تصمیم اداره مهاجرت لهستان بین ۳ تا ۶ ماه می باشد.
برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مزایای اخذ اقامت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ