Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت

موارد بحث شده

اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت

در صورتی که مایل به اخذ اقامت لهستان و دریافت اقامت یک کشور اروپایی و شنگن هستید ، ثبت شرکت ، ثبت شعبه ( انجام فعالیت های اقتصادی ) و یا استخدام ( Work Permit )  از بهترین راههای دریافت اقامت لهستانمی باشند.
در حال حاضر بهترین و مقرون به صرفه ترین روش جهت اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت در لهستان و متقاضیان پس از اخذ اقامت موقت از طریق ثبت شرکت قادر به اخذ تابعیت یا شهروندی لهستان خواهند بود. این روش با ارائه گزارش عملکرد سالیانه در زمینه فعالیت اقتصادی و بیمه و مالیات اقامت دائم شما در اداره مهاجرت لهستان به ثبت خواهد رسید.

در این روش متقاضی با استفاده از قوانین راه اندازی کسب و کار موجود در لهستان ، به عنوان صاحب کسب و کار در لهستان شروع به کار خواهد کرد. البته هیچ محدودیت حداکثر و حداقلی سرمایه وجود ندارد مهم این است که شما کسب و کار موفق با تراکنش مالی خوب و همچنینگزارش عملکرد سالیانه موفقی داشته باشید.

البته شایان به ذکر است این روش یکی از روش های اقامت لهستان می باشد و روش های دیگر نظیر ، ثبت شعبه و خرید ملک در لهستان نیز وجود دارند.

در این متن خواندیم که شما می توانید با ثبت شرکت جدید در لهستان و یا ثبت دفتر نمایندگی شرکت فعلی خود ، مجوز اقامت کشور لهستان را بدست آورید.هر متقاضی مهاجرت به لهستان پس از ثبت شرکت و یا ثبت شعبه و یا استخدام ، می بایست مدارک و پرونده خود را برای دریافت اقامت موقت در اداره مهاجرت لهستان ثبت نماید. پس از تحویل مدارک و ثبت درخواست ، مدت زمان صدور تصمیم اداره مهاجرت لهستان بین 4 تا 5 ماه می باشد.

برای آگاهی بیشتر از شرایطاقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

اقامت لهستان

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ