Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

کاهش قیمت نفت چه تأثیری بر ثبت شرکت اسلواکی دارد؟

موارد بحث شده

کاهش قیمت نفت چه تأثیری بر ثبت شرکت اسلواکی دارد؟

نگرانی‌ها در مورد کسب و کار در سطح جهانی رو  به افزایش است. بسیاری از افراد نگران از دست دادن کسب و کار خودشان هستند و تصور می‌کنند که در سال جاری میلادی با سقوط ارزش نفت و شیوع بیماری کرونا دیگر نمی‌توانند یک بیزنس پرسود داشته باشند. ما به شما ثبت شرکت اسلواکی را پیشنهاد می‌دهیم. ثبت شرکت در کشور اسلواکی می‌تواند مزایای زیای برای شما به همراه داشته باشد. از جمله این مزایا می‌تواند به اخذ اقامت اسلواکی اشاره کرد.

در صورتی تمایل دارید در مورد وضعیت ثبت شرکت اسلواکی در دوران سقوط قیمت نفت و کرونا بدانید، کافی است تا پایان این مطلب ما را همراه کنید.

قیمت نفت و ثبت شرکت اسلواکی

با سقوط قیمت نفت بسیاری از سرمایه‌گذاران منابع مالی خود را از بازار نفت خارج کرده‌اند و به این مسئله فکر می‌کنند که این منابع در کدام بخش هزینه کنند. تاکنون چند کارآفرین و سرمایه‌گذار به مشاوران و متخصصان ما در موسسه یورو اقامت مراجعه کرده‌اند و خواهان مشاوره در این زمینه هستند.

پیشنهاد مشاوران ما در وضعیت موجود ثبت شرکت اسلواکی خوبی دارد و با ورود به این کشور دریچه جدیدی از مسائل اقتصادی به روی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران باز می‌شود. این کشور به دلیل اقتصادی غیرنفتی که دارد، چندان از سقوط قیمت نفت متضرر نمی‌شود و می‌تواند با تکیه بر سایر صنایع به سود چشمگیری دست پیدا کند.

چه کسب و کارهایی برای این دوران پیشنهاد می‌شود؟

ثبت شرکت در کشور اسلواکی در حوزه‌های گوناگون مناسب است ولی به طور کلی اگر به دنبال سود بالا هستید، بهترین تصمیم این است که کسب و کار خود را بر پایه اینترنت و فناوری‌های نو راه اندازی کنید. در شرایط کنونی تمامی فروشگاه‌های اینترنتی موفق شدند محصولات خودشان را به فروش برسانند و به درآمد خوبی دست پیدا کنند.

در مقاله دیگری تحت عنوان « تجویز بهترین نسخه برای این روزها: ثبت شرکت اسلواکی » تلاش خواهیم کرد کسب و کارهای بهتری را برای راه اندازی کسب و کار در اسلواکی به شما معرفی کنیم.

در صورتی که تمایل شرکت خود را در اسلواکی راه اندازی کنید و اقامت اسلواکی را دریافت نمایید، پیشنهاد ما به شما تماس با شماره‌های تماس مجموعه یورو اقامت است. شماره‌های این مجموعه در وب‌سایت پیش روی شما به چشم می‌خورد. مشاوران و متخصصان یورو اقامت در هر شرایطی آماده خدمت‌رسانی به شما هستند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

کاهش قیمت نفت چه تأثیری بر ثبت شرکت اسلواکی دارد؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ