Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مشاوره قبل از ثبت شرکت اسلواکی را فراموش نکنید (1)

موارد بحث شده

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه‌ها و حوزه‌های گوناگون نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات فراوان دارد؛ زیرا هر چیزی نیاز به پیش‌زمینه و کسب اطلاعات فراوان دارد. در صورتی که این کار ثبت شرکت در کشور اسلواکی باشد، اهمیت مشاوره و مشورت دوچندان می‌شود. اخذ اقامت اسلواکی یکی از ساده‌ترین مزایایی است که برای راه اندازی کسب و کار در اسلواکی بیان می‌شود. راه اندازی کسب و کار و بیزنس در اسلواکی اگر با مشاوره انجام نشود، می‌تواند سرمایه شما را تا حد زیادی از بین ببرد.

در ادامه این مطلب تصمیم داریم به اهمیت مشاوره پیش از راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت اسلواکی بپردازیم تا کارآفرینانی که می‌خواهند در این کشور سرمایه گذاری و کار کنند، اطلاعات خوبی در مورد این کشور و کارآفرینی در آن داشته باشند.

چرا مشاوره پیش از ثبت شرکت اسلواکی ؟

مشاوره قبل از راه اندازی بیزنس در اسلواکی اهمیت فراوانی دارد و دلایل زیادی برای آن ذکر می‌شود. در ادامه تصمیم داریم به یکی از مهم‌‎ترین دلایل آن اشاره کنیم و در مقالات دیگر تلاش می‌کنیم که دلایل دیگر را هم برای آن ذکر نماییم:

مشاور شما را با کشور اسلواکی و فضای فرهنگی این کشور آشنا می‌کند

یکی از نکاتی که هر کارآفرین یا سرمایه گذار باید قبل از راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت اسلواکی بداند، فضای فرهنگی این کشور است. به هر حال هر کشور آداب و رسوم و ریزه‌کاری‌های خاص خود را دارد که در صورتی که یک کارآفرین بتواند با این نکات آشنا شود، می‌تواند سود زیادی را به سمت کسب و کار خود بکشاند.

فرض کنید که در یک جلسه حاضر می‌شوید و با آداب معاشرت لازم برای حضور در جلسات و مکالمات کاری آشنا نباشید. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مسلماً نمی‌تواند آن‌طور که باید و شاید نظر طرف مقابل را جلب کنید و محصول مورد نظر خود را به او بفروشید. از این رو آشنایی با فضای فرهنگی این کشور اهمیت زیادی دارد و تا حد امکان قبل از ثبت شرکت اسلواکی بهتر است که با این نکات آشنا شوید.

در صورتی که قصد دارید اقامت اسلواکی را از طریق راه اندازی کسب و کار در این کشور به دست بیاورید، مسیر چندان دشورای پیش رو ندارید. کافی است تلفن را بردارید و تمامی سوالات خود را از مشاوران و متخصصان یورو اقامت بپرسید. آن‌ها تمام تلاش خود را برای رفع تمامی ابهامات شما انجام خواهند داد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مشاوره قبل از ثبت شرکت اسلواکی را فراموش نکنید (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ