ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اسلواکی بهترین کشور برای کارآفرینان خارجی

موارد بحث شده

در حال حاضر اسلواکی به حدی از رشد و توسعه رسیده است که اکثر کارآفرینان و سرمایه گذارانی که متقاضی ثبت شرکت اسلواکی هستند از خارج از اتحادیه اروپا به این کشور می‌آیند و کسب و کار خود را راه اندازی می‌کنند. البته دولت اسلواکی هم از این کارآفرینان و سرمایه گذاران به بهترین شکل استقبال می‌کند و اقامت اسلواکی را در همان ابتدا در اختیار آنان قرار می‌دهد.

در این مقاله تصمیم داریم شما را با تمایل کارآفرینان خارجی به ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی کسب و کار در این کشور آشنا کنیم تا بدانید که رقبای کاری شما تنها کارآفرینان و سرمایه گذاران داخلی نیستند بلکه شما باید با کسب و کارهایی از شرکت‌های دیگر هم رقابت کنید و با عرضه خدمات و محصولات باکیفیت به عنوان یک برند مطرح و عالی در این کشور ظاهر شوید.

کارآفرینان متقاضی ثبت شرکت اسلواکی روز به روز در حال افزایش هستند

آمارها نشان می‌دهد که در حال حاضر بیش از 120000 نفر خارجی در اسلواکی زندگی می‌کنند که از این تعداد 54.5 درصد از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا به این کشور آمده‌اند. در ادامه به ملیت این خارجی‌ها اشاره شده است (این کشورها بر اساس تعداد مهاجری که در اسلواکی دارند، طبقه‌بندی شده‌اند):

  • اوکراین
  • صربستان
  • روسیه
  • ویتنام
  • چین
  • کره جنوبی
  • ایران

در صورتی که خوب دقت کنید نام کشور خودمان را هم در این لیست می‌بینید. کارآفرینان ایرانی در سال‌های گذشته تمایل و علاقه شدیدی به ثبت شرکت اسلواکی پیدا کرده‌‎اند.

درصد قابل اعتنا و قابل توجهی از جمعیت خارجی که در این کشور حضور دارند، به بهانه کسب و کار و اخذ اقامت اسلواکی وارد این کشور شده‌اند. یکی از بهترین راه‌های برای گرفتن اقامت این کشور آن است که یک شرکت در اسلواکی راه اندازی کنید.

یورور اقامت؛ آماده ارائه هر گونه خدمات در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی

موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از بهترین موسسات در حوزه ثبت شرکت و اخذ اقامت کشور اسلواکی می‌تواند شرکت و کسب و کار شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اسلواکی راه اندازی کند تا بتوانید خیلی سریع کار خود را در این کشور شروع کنید و به درآمد برسید.

در صورتی که هر گونه سوال یا پرسشی در مورد نحوه راه اندازی کسب و کار در اسلواکی دارید، کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاوران و متخصصان یورو اقامت بتوانند تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اسلواکی بهترین کشور برای کارآفرینان خارجی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights