ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ویزای سرمایه گذاری در استرالیا

موارد بحث شده

ویزای سرمایه گذاری در استرالیا

استرالیا یکی از بزرگترین کشورهای مستقل در جهان است که تمام قاره استرالیا را اشغال کرده و به شش ایالت و منطقه ی مختلف تقسیم شده است. شهرهای بزرگ سیدنی و ملبورن دو مورد از محبوب ترین مکان های استرالیا هستند و به میلیون ها نفر در آنجا زندگی می کنند و باعث می شود که شهرهای بزرگ شلوغ شوند. کشور استرالیا یک کشور بسیار پیشرفته است که دارای پنجمین درآمد سرانه جهان را دارا می باشد علاوه بر این، دارای یک ملت قدرتمند بین المللی و محترم می باشد و عضویت در سازمان ملل متحد، سازمان تجارت جهانی و G20 را حفظ می کندبا توجه به مناظر زیبا و توپوگرافی کشور استرالیا، گونه های بومی آن از جمله گونه های dingoes، koalas و kangaroos، و سنت های بومی منحصر به فرد استرالیا و میراث و فرهنگ آن، استرالیا را به کشوری با میلیون ها گردشگر تبدیل کرده است استرالیا نیز توانسته است به وسیله این بازدیدکنندگان توریستی صدها هزار سرمایه گذار خارجی را جذب کند و به این وسیله فرصت های سرمایه گذاری در استرالیا بین المللی بسیاری بدست آورد.رونق اقتصاد کشور استرالیا بر پایه ی آموزش و پرورش، گردشگری و صنایع مالی آن است همچنین استرالیا به شدت غنی از منابع طبیعی مانند طلا، سنگ آهن، گندم و پشم است که در مقیاس بین المللی به کشورهای مختلف صادر می کنددولت استرالیا، با ارائه ویزا های متعدد مبتنی بر سرمایه گذاری برای اتباع جهانی که مایل به نقل مکان واقامت استرالیا هستندسرمایه گذاران خارجی را تشویق می کند. این ویزا منجر به اقامت دائم و در نهایت شهروندی استرالیا می شود

روند مهاجرت استرالیا بر اساس سرمایه گذاری

استرالیا یک پروسه سه مرحله ای برای کسب تابعیت ایجاد کرده است. اولین گام برای سرمایه گذار به دست آوردن مجوز اقامت موقت است. بسیاری از گزینه های موقت ویزا در دسترس هستند و بسیاری از سرمایه گذاران از ویزا 188 استفاده می کنند.برای دریافت ویزا 188، سرمایه گذار باید تحت یکی از سه زیر مجموعه سرمایه گذاری در استرالیا به صورت تجاری، نوآوری کسب و کار یا طبقه بندی به عنوان یک سرمایه گذار مهم باشد.

علاوه بر این، زمانی که درخواست اقامت موقت ارسال شد سرمایه گذار باید کمتر از سن 55 سال داشته باشد و برنامه ای دقیق برای ایجاد یک کسب و کار یا سرمایه گذاری در استرالیا داشته باشد و حداقل 65 امتیاز بر اساس عوامل مختلف از جمله سطح مهارت سرمایه گذار در زبان انگلیسی، سن سرمایه گذار، زمینه تحصیل، پیشینه فعالیت های تجاری ، تجربه سرمایه گذاری قبلی، داشته باشد

شهروندی استرالیا

زمانی که 4 سال از اقامت موقت سرمایه گذار  گذشت می تواند برای شهروندی استرالیا از طریق یک پروسه قانونی درخواست کند برای واجد شرایط بودن شهروندی، سرمایه گذار باید دارای شخصیت اخلاقی خوبی باشد (یعنی داشتن یک سابقه کیفری خالی بدون هیچ نقض مهاجرتی)سرمایه گذارباید در یک سال گذشته از استرالیا خارج نشده باشد و زبان اساسی و درک زبان انگلیسی را داشته باشد و ثابت کند که  قصد دارد در استرالیا برای آینده نامحدود اقامت کند.

مزایای شهروندی استرالیا

شهروندی استرالیا دارای مزایای فراوانی است. به محض تایید درخواست سرمایه گذار می تواند بلافاصله پاسپورت کشور را دریافت کند که دارنده آن را بدون ویزا و بدون نیاز به رفتن به سفارت می تواند به 160 کشور از جمله ایالات متحده، انگلیس، سنگاپور، اسپانیا، ایتالیا، یونان، فرانسه ، آلمان و… سفر کند شهروندی استرالیا همچنین حق رأی دادن در انتخابات را در تمامی سطوح حکومتی  تضمین می کند و حق برخورداری از جایگاه های پارلمانی را می دهد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)


برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ویزای سرمایه گذاری در استرالیا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights