Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مشاغل پر درامد در لهستان و کسب اقامت اروپا

موارد بحث شده

مشاغل پر درامد در لهستان و کسب اقامت اروپا

تنوع مشاغل پر درامد در کشور لهستان بسیار زیاد است و به همین دلیل بسیاری از همین راه اقدام به کسب اقامت اروپا میکنند. داشتن دانش کافی در این زمینه میتواند به پیشرفت در این زمینه بسیار کمک کند. در این مقابه قصد داریم تعدادی از این مشاغل پر درامد در لهستان اشاره کنیم.

4 مورد از مشاغل پر درامد در لهستان

  • غذا: یکی ار مهمترین موارد از مشاغل پر درامد در لهستان صنعت غذا می باشد. مردم لهستان علاقه بسیاری به صرف زمان خود در رستوران ها و حتی غذاخوری های خیابانی دارند. بسیاری از افراد با راه اندازی یک رستوران و یا گاها یک ماشین غذاخوری خیابانی به سوددهی خوبی در کارشان میرسند و درنهایت موفق به کسب اقامت اروپا می شوند.
  • برنامه نویسی: مانند کشور آلمان، برنامه نویسی نیز یکی از مشاغل پر درامد در لهستان به حساب میاید. بازار این شغل در لهستان به شدت پر رونق است و کسب اقامت اروپا از طریق ثبت یک شرکت برنامه نویسی گزینه بسیار مناسبی می باشد.
  • فروشگاه های آنلاین: لهستانی ها تمایل بسیاری به خرید آنلاین دارند. راه اندازی یک فروشگاه آنلاین به دلیل کم هزینه بودن و سود دهی بالا، جزو مشاغل پر درامد در لهستان می باشد. بنابراین با داشتن دانش کافی در زمینه کالایی که قصد فروش آن را از طریق وبسایت خود در لهستان دارید، میتوانید به راحتی به سوددهی مناسب بریسید و در نهایت موفق به کسب اقامت اروپا شوید.
  • پوشاک و مد: با اینکه آقایان در لهستان آنچنان به دنبال صنعت مد نیستند، خانم ها بیشتر از بسیاری از کشورهای دیگر در لهستان صنعت مد را دنبال میکنند. امروزه بسیاری از افراد از کشورهای آسیایی مانند تایلند، هند و بسیاری از کشورهای دیگر، به منظور کسب اقامت اروپا اقدام به راه اندازی یک کسب و کار در زمینه پوشاک در لهستان میکنند و گاها بسیار موفق می شوند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مشاغل پر درامد در لهستان و کسب اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ