ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مجوز کار در اسپانیا و چگونگی اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

مجوز کار در اسپانیا و چگونگی اخذ اقامت اروپا

مورد مجوز کار در اسپانیا و چگونگی اخذ اقامت اروپا زمانی مطرح می شود که زمان و مراحل مورد نیاز آن به چه صورت است. به عبارتی مهم است که بدانیم چگونه و چه زمانی برای آنها درخواست شود؟ به منظور استخدام یک شهروند غیر اتحادیه اروپا، یک شرکت باید نشان دهد که نیازمند مهارت خاص برای موقعیتی است که از میان نامزدها از اتحادیه اروپا نمی توان آن شخص را یافت.

 

از سال 2006، شهروندان اتحادیه اروپا مجوز کار در اسپانیا را ندارند. این امکان برای خارجی ها وجود دارد که پس از آن که وارد کشور شدند به اداره استخدامی (Instituto Nacional de Empleo) مراجعه و ثبت نام کنند، که در این صورت پس از آن 90 روز برای یافتن شغل مورد نیاز خود فرصت دارند. اگر شغلی مورد نظر آنها نبود، باید دوباره ثبت نام کنند. هنگامی که فرد در شغل مد نظر خود استخدام شد، باید مجوز کار در اسپانیا را از کارفرمای خود برای درخواست اقامت در اسپانیا و همچنین اخذ اقامت اروپا درخواست کند.

 

از سوی دیگر، تمام شهروندان غیر اتحادیه اروپا نیازمند یک مجوز کار در اسپانیا و یک مجوز اقامت هستند که می تواند در همان زمان اعمال شود. نوع مجوز مورد نیاز بستگی به نوع کاری که انجام می دهید،‌ دارد.

انواع مجوز کار در اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

موارد زیر مهمترین مجوز کار در اسپانیا هستند:

  • نوع A: برای شغل موقت و مدت ثابت؛ مانند ساخت و ساز، نصب و راه اندازی تجهیزات و غیره
  • نوع B: برای کسانی که پیشنهاد شغلی از یک شرکت برای فعالیت از پیش تعیین شده در یک مکان مشخص شده دارند. بعدها، شما می توانید درخواست مجوز کنید که به شما امکان انجام هر گونه فعالیت در هر کشوری (نوع C) را می دهد.
  • نوع T: برای کارکنانی که قراردادهای کوتاه مدت خدماتی مانند مشاوران را صادر می کنند، صادر می شود.
  • نوع D: برای کسانی که می خواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند که نیاز به مجوز اقامت هم دارند. در ابتدا برای انجام یک فعالیت خاص در یک منطقه مشخص از کشور صادر شده است. پس از تجدید، این اجازه می تواند به هر کسب و کار در هر بخش از کشور گسترش یابد.

برای توضیح دقیق تر از پرونده لازم برای کسب مجوز کار در اسپانیا و اخذ اقامت اروپا ، با سفارت یا کنسولگری اسپانیا در کشور خود تماس بگیرید. توصیه می شود به دنبال کمک از یک فرد حرفه ای و قانونی برای کمک در طول فرآیند درخواست باشید. همچنین لازم به ذکر است که روند تأیید می تواند هر 2 تا 6 ماه طول بکشد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مجوز کار در اسپانیا و چگونگی اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights