Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

قوانین مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

قوانین مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

در این متن ومتون بعدی سعی داریم 5 قانون از قوانین مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اروپا را برای عزیزانی که قصد مهاجرت به کشور اسپانیا را دارند بیان کنیم. شروع زندگی جدید در خارج از کشور می تواند یک کار دشوار باشد. توصیه های زیر شامل مهمترین چیزهایی است که باید مطلع شوید. به یاد داشته باشید که هرچه بیشتر از قوانین مهاجرت به اسپانیا و مراحل اخذ اقامت اروپا آگاه باشید، مطمئن تر میتوانید به سمت مهاجرت حرکت کنید.

انواع قوانین مهاجرت به اسپانیا و مراحل اخذ اقامت اروپا

  • یک NIE چطور است و چگونه می توانید آنرا دریافت کنید؟

NIE (Número de Identificación de Extranjero) شماره شناسایی خارجی شما است. شما این شماره را برای امضای قرارداد اجاره، قرارداد کار و باز کردن یک حساب بانکی لازم دارید.

شهروندان اتحادیه اروپا میتوانند برای NIE درخواست کنند که برای 5 سال معتبر است. اگر شما یک شهروند غیر اتحادیه اروپا هستید، باید برای TIE (Tarjeta de Identificación de Extranjero) درخواست کنید که کارت اقامت شما میباشد. TIE در ابتدا برای یک سال معتبر است، اما می تواند برای پنج سال دیگر تمدید شود. هنگامی که برای کارت TIE خود درخواست می کنید شماره NIE شما بر روی آن چاپ می شود. شما نیازی به تقاضای NIE خود به صورت جداگانه از طریق TIE نیستید، اما اگر شما نیاز به سرعت بخشیدن به فرآیند شماره NIE خود دارید، می توانید از قبل آن را درخواست کنید. شما می توانید مستندات مورد نیاز و روند دریافت TIE خود را در وب سایت دولت اسپانیا بررسی کنید.

طبق قوانین مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اروپا اولین کاری که باید انجام دهید این است که نزدیکترین Oficina de Extranjería را جستجو کنید و قرار ملاقاتی داشته باشید. با توجه به لیست انتظار، شما ممکن است مجبور باشید نزدیک به یک ماه منتظر بمانید، به همین دلیل این اولین کاری است که انجام می دهید. هنگامی که یک تاریخ قرار حضوری مشخص شد، شما باید اسناد زیر را هم جمع آوری کنید (اسناد بیشتری که می توانید نشان دهید، کمتر احتمال دارد که درخواست شما رد شود). همچنین توصیه می شود که فتوکپی از همه چیز را تهیه کنید تا بعدا در وقت خود صرفه جویی کنید.

  • 2 فرم EX14 تکمیل شده (که می تواند از وب سایت دولتی دانلود شود)
  • گذرنامه
  • عکس گذرنامه (فقط غیر اتحادیه اروپا)
  • شماره امنیت اجتماعی
  • Empadronamiento (یک سند که آدرس فعلی شما در اسپانیا را مشخص می کند)
  • قرارداد کار

طبق قوانین مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اروپا ، در زمان انتصاب شما، فرم دیگری را که برای پر کردن آن نیاز دارید به شما می دهند و برای پرداخت هزینه ها (به طور کلی 10 یورو) به نزدیکترین بانک معرفی میشوید. هنگامی که همه چیز کامل می شود، به شما زمانی که می توانید کارت خود را تحویل بگیرید اعلام میشود.

  • افتتاح حساب بانکی طبق قوانین مهاجرت به اسپانیا؟

افتتاح حساب بانکی یک روند نسبتا ساده در اسپانیا است. بر اساس قوانین مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اروپا دو نوع حساب بانکی برای مهاجرین وجود دارد: یک حساب غیرمستقیم و یک حساب بانکی مستقیم. اگر شما نیاز به باز کردن یک حساب بانکی فوری دارید و منتظر کارت اقامت خود هستید پیشنهاد دولت اسپانیا به شما باز کردن حساب بانکی مستقیم است. تنها محدودیت این حساب این است که شما نمیتوانید برای کارت اعتباری یا وجه نقد، ثبت نام کنید. هنگامی که شما کارت TIE / NIE خود دارید، می توانید یک حساب کاربری باز کنید.

بعید به نظر می رسد که برای حساب بانکی خود به قرار ملاقات نیاز داشته باشید، شما فقط باید پاسپورت خود را، TIE / NIE و اثبات آدرس را با خود داشته باشید.

طبق قوانین مهاجرت به اسپانیا و مراحل اخذ اقامت اروپا ، هنگام انتخاب یک حساب بانکی، باید متوجه شوید که آیا سرویس بانکی آنلاین دارید که بتوانید هزینه ها را پرداخت کنید یا انتقال بین المللی انجام دهید. شما همچنین باید بدانید که از کدام دستگاه های خودپرداز شما می توانید برای برداشت پول استفاده کنید. شبکه های اصلی بانکی در اسپانیا Servired، Telebanco 4B و Euro 6000 هستند؛ شایان ذکر است که Servired شبکه گسترده ای است. شما باید متوجه شوید که کدام شبکه شما متعلق به بانک شماست تا از پرداخت صورتحساب آنلاین به جای برداشت پول نقد استفاده کنید. و همچنین بتوانید قبض تلفن خود را از دستگاه خودپرداز پرداخت نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

قوانین مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ