ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

قانون مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

قانون مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

در مطلب قبلی راجه به قانون مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اروپا صحبت کردیم و در این مطلب ادامه مقاله قبلی را برای شما عزیزان که قصد مهاجرت دارید، بیان میکنیم. قبل ازمهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اروپا باید از قانون مهاجرت به اسپانیا آگاه شوید. این اطلاعات را میتوانید از طریق وبسایت و همچنین موسسه یورو اقامت کسب کنید.

ادامه قانون مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

3) انواع مالیات های اسپانیا

طبق قانون مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اروپا اگر شما در اسپانیا مشغول به کار هستید، باید مالیات بر درآمد را پرداخت کنید. برخی از انواع مالیات های دیگر نیز وجود دارد که باید از آن آگاه باشید:

  • عوارض جاده

اگر قصد دارید خودرو خود را به کشور وارد کنید، باید مالیات جاده ای را پرداخت کنید. این یک مالیات سالانه است که باید توسط صاحب خودرو در شورای شهر پرداخت شود. اطمینان حاصل کنید که شما با مالیات جاده خود به روز شوید، چرا که در غیر این صورت یک هزینه اضافی پرداخت میکنید بنابراین باید مالیات خود را به موقع پرداخت کنید. شورای شهر حتی می تواند مبلغی را که فرد رداخت نکرده است از حساب بانکی مالک برداشت کند.

  • مالیات بر املاک

اگر شما قصد خرید یک ملک را در اسپانیا دارید، باید مالیات های مربوط به آن را پرداخت کنید. اگر مالک یک ملک در اسپانیا هستید و در آن زندگی می کنید، شما مسئول پرداخت مالیات ملک محلی (Impuesto sobre Bienes Inmuebles) (IBI) هستید بسته به منطقه ای که در آن زندگی می کنید این مالیات اعمال می شود. مقدار مالیات شما پرداخت می شود به شرح زیر محاسبه می شود: مقدار اجاره ضرب در نرخ مالیات تعیین شده توسط دولت محلی بر اساس نرخ تعیین شده توسط شهرداری.

  • شماره امنیت اجتماعی

بر اساس قانون مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اروپا، اگر شما برای کار به اسپانیا سفر می کنید، باید شماره امنیت اجتماعی خود را بدست آورید (número de afiliación de la Seguridad Social). این شماره برای اهداف مالیاتی، بازنشستگی، روزهای بیمار و ترک مونث / پدر و مادر ضروری است. شما می توانید برای شماره امنیت اجتماعی خود در هر اداره امنیت اجتماعی) tesoreria de la seguridad social (ثبت کنید. شما می توانید نزدیکترین دفتر خود را در پیدا کنید و باید اسناد زیر را تهیه کنید:

  • گذرنامه یا یک شناسه معتبر دیگر با عکس

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

قانون مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights