Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

سبک زندگی در لهستان و کسب اقامت اروپا

موارد بحث شده

سبک زندگی در لهستان و کسب اقامت اروپا

در مقاله قبل به بررسی سبک زندگی در لهستان که یکی از مهمترین دلایل در انتخاب این کسور این شور برای کسب اقامت اروپا می باشد پرداختیم. با این به دلیل اینکه سبک زندگی در این کشور بسیار مطلوب می باشد، به نوشتن یک متن اکتفا نکردیم. در این مقاله به ادامه بررسی سبک زندگی در لهستان میپردازیم.

مواردی دیگر از سبک زندگی در لهستان

  • نظم: یکی از مهم ترین فاکتورها در سبک زندگی در لهستان نظم آن می باشد. لهستانی ها به شدت منظم هستند و این موضوع را میتوان در سبک رانندگی آنها نیز به وضوح مشاهده کرد. از تعیین وقت ملاقات گرفته تا حتی تعیین زمان برای خوش گذرانی بسیار منظم می باشد. نظم یکی از مهمترین فاکتورها در لهستان می باشد که آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای کسب اقامت اروپا کرده است.
  • اوقات فراقت: لهستانی ها بسیار به اوقات فراقت خود اهمیت میدهند. سبک زندگی در لهستان به گونه ای است که داشتن زمان فراقت کافی از مهمترین فاکتورها برای افزایش کیفیت و بازدهی کاری برای آنها می باشد.
  • صداقت: لهستانی ها به شدت راستگو هستند. بسیاری از ملت ها این نوع راستگویی در سبک زندگی در لهستان را به نوعی استباه میدانند، بسیاری دیگر به همین دلیل لهستان را کشوری بسیار مناسب برای گسترش دادن رویا های خود و کسب اقامت اروپا میدانند.
  • مطالعه: لهستانی ها به شدت به مطالعه علاقه دارند. این نوع سبک زندگی در لهستان به طور چشمگیری جامعه این کسور را گسترش داده است. این حد از علاقه به کتابخوانی و مطالعه به حدی است که میتوان افرادی را در حال مطالعه در تمامی مکان های عمومی این کشور مانند مترو، ایستگاه های اتوبوس و کافه ها دید. به همین دلیل این کشور از سطح فرهنگی بسیار بالایی برخوردار است و آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای کسب اقامت اروپا تبدیل کرده است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

سبک زندگی در لهستان و کسب اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ