Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بازار کار در صربستان و کسب اقامت اروپا

موارد بحث شده

بازار کار در صربستان و کسب اقامت اروپا

بازار کار در صربستان بسیار پر رونق می باشد. با توجه به پیشرفت اقتصادی این کشور در 10 سال اخیر، بسیاری از افراد از طریق این کشور اقدام به کسب اقامت اروپا کرده اند. در این مقاله قصد داریم تا به صورت خلاصه با بازار کار در صربستان آشنا شویم.

بازار کار در صربستان

مشاغل آزاد بیشتر بازار کار در صربستان را تشکیل میدهند. بازار آزاد در این کشور از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است. در ادامه به بررسی ویژگی های مهم آن میپردازیم:

  • برندینگ: در بازار کار صربستان برندینگ حرف اول را میزند. در این کشور نرخ بیکاری به شدت در حال کاهش می باشد و از سوی دیگر آگهی ها و تبلیغات شغلی بسیار رو به رشد است. این به این معناست که در بازار کار صربستان شرکت ها بیشتر در تلاشند برای ثبت برند خود تا برای استخدام افراد. همین مورد یکی صربستان را گزینه مناسبی برای کسب اقامت اروپا از طریق برندینگ در این کشور کرده است.
  • هدفگیری: هدفگیری برای افراد مناسب کار یکی از مهمترین عوامل موفقیت در بازار کار در صربستان می باشد. به همین دلیل شرکت ها در صربستان به شدت هدفمند عمل میکنند و موقعیت های شغلی خود را به صورتی بسیار هدفمند برای افراد خاصی درنظر میگیرند. این یعنی با داشتن یک تخصص، شانس شما برای استخدام در بازار کار در صربستان و کسب اقامت اروپا از آن طریق، به شدت بالا می رود
  • تنوع: بازار کار در صربستان دارای تنوع بسیار بالایی است. به طوری که تقریبا در هر نوع رشته ای، پیدا کردن کار در این کشور ساده می باشد. بسیاری از افرادی که اقدام به کسب اقامت اروپا از طریق صربستان میکنند، به راحتی و بسیار سریع موفق به استخدام میشوند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط کسب اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بازار کار در صربستان و کسب اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ