Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقتصاد لهستان و اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

اقتصاد لهستان و اخذ اقامت اروپا

کسب اطلاعاتی در خصوص اقتصاد لهستان و اخذ اقامت اروپا امری ضروری است. یکی از مواردی که در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت اروپا مهم و قابل توجه است، داشتن اطلاعات و آگاهی راجع به اقتصاد کشوری است که قصد مهاجرت به آن دارید. یکی از دلایل مهمی که افراد اقدام به مهاجرت به یک کشور دیگر می کنند رکود اقتصادی یا شرایط نا به سامان اقتصادی کشور خود فرد است. بنابراین کسی که قصد مهاجرت و اخذ اقامت اروپا را دارد باید این نکته را مد نظر قرار دهد. در این مقاله قصد داریم راجع به اقتصاد لهستان و اخذ اقامت اروپا اطلاعات مختصری را به شما خوانندگان عزیز ارائه دهیم.

نکاتی در خصوص اقتصاد لهستان و اخذ اقامت اروپا

اقتصاد لهستان به نسبت دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا پیشرفت سریع و رو به رشدی دارد. افزایش درآمد اجتماعی و رشد بازار کار سبب رشد اقتصادی لهستان شده است. اقتصاد لهستان در مدت زمان کوتاه رشد وسیعی داشته و این سبب شده افرادی که قصد مهاجرت دارند این کشور را برای اخذ اقامت اروپا انتخاب نمایند. لهستان هم مانند کشورهای دیگر دارای نقاط ضعف و قدرتی می باشد. اقتصاد لهستان نیز از این قائده مستثنی نمی باشد. در ذیل به برخی از نقاط ضعف و قدرت اقتصاد لهستان و اخذ اقامت اروپا از این طریق می پردازیم. هرچند که نقاط قوت این کشور در برابر نقاط ضعف آن بسیار ناچیز است.

نکات مثبت اقتصاد لهستان

مواردی که باعث شده که اقتصاد لهستان رو به رشد باشد و افرادی که قصد مهاجرت دارند لهستان را به عنوان کشور دوم خود انتخاب کنند این است که در این کشور نرخ بیکاری در پایین ترین حد خود است و همچنین جمعیت جوان در این کشور رو به کاهش است بنابراین جذب جمعیت جوان و نیروی کار توسط این کشور در عالی ترین حد است و افراد خارجی به راحتی می توانند از طریق لهستان اقدام به اخذ اقامت اروپا بکنند.

نکات ضعف اقتصاد لهستان

یکی از نکاتی که می توان به عنوان نقه ضعف از آن یاد کرد، کاهش جمعیت جوان این کشور است. که این امر باعث می شود نیروی کار در لهستان رشد رو به پایینی داشته باشد و حقوق بازنشستگی در این کشور رو به افزایش باشد. همچنین مرخصی زایمان طولانی مدت برای زنان ممکن است نیروی کار را مورد تهدید قرار دهد. اما با تمامی این موارد اقتصاد لهستان یکی از اقتصاد های رو به رشد در میان کشورهای اتحادیه اروپاست و این امر این کشور را به یکی از کشورهای مهاجر پذیر و پر طرفدار جهت اخذ اقامت اروپا تبدیل کرده است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقتصاد لهستان و اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ