Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقتصاد صربستان و کسب اقامت اروپا

موارد بحث شده

اقتصاد صربستان و کسب اقامت اروپا

 

اقتصاد صربستان و یا هر کشور دیگر اروپایی که وسیله افراد برای کسب اقامت اروپا می باشد بسیار مهم است. چرا که با توجه به اقتصاد یک کشور میتوان تصمیم درستی مبنی بر مهاجرت یا عدم مهاجرت به آن کشور را گرفت. در این مقاله قصد داریم تا با اقتصاد صربستان که یک کشور اروپای شرقی و راه مناسبی برای کسب اقامت اروپا محسوب میشود، به صورت خلاصه آشنا شویم.

 

خلاصه ای از گذشته اقتصاد صربستان

اقتصاد صربستان بین سال های 2001 تا 2008 به شدت رشد داشته است. در سال 2009 صربستان جزو اتحادیه اروپا شد و رشد اقتصادی آن به اوج خود رسید. با این حال در بین سال های 2013 تا 2015 اقتصاد در صربستان کمی راکد ماند. گرچه از سال 2015 تا کنون این رشد با سرعت بسیاری در حال افزایش است و به همین دلیل تبدیل به یکی از مقاصد مهم برای مهاجرت و درنهایت کسب اقامت اروپا از طریق آن شده است.

 

جایگاه بازار آزاد در اقتصاد صربستان

در اقتصاد صربستان، بازار آزاد جایگاه بسیار مهم و بالایی دارد. در این کشور ارزش ترکیبی صادرات و واردات برابر با 109 درصد تولید ناخالص داخلی است. همچنین در اقتصاد صربستان نرخ بهره متعارف 1.3 درصد است.این بدین معناست که  باز بودن دولت برای سرمایه گذاری خارجی بالاتر از حد متوسط است و این یکی از دلایل رشد اقتصاد در صربستان می باشد. این رشد رو به افزایش اقتصاد صربستان باعث شده است که بسیاری از افراد برای کسب اقامت اروپا به صربستان مهاجرت کنند.

 

به صورت کلی میتوان گفت، برای کسب اقامت اروپا میتوان صربستان را نیز درنظر گرفت. چرا که اقتصاد صربستان به سرعت درحال رشد است و اینطور که عده ای از اقتصد دانان میگویند، صربستان به زودی به یک اقتصاد بسیار قدرتمند تبدیل خواهد شد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  کسب اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

 

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقتصاد صربستان و کسب اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ