ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مسکن ارزان در لهستان و فرصتی برای اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

مسکن ارزان در لهستان و فرصتی برای اخذ اقامت اروپا

اگر به کیفیت آپارتمان توجه نکنید ممکن است مسکن ارزان در لهستان و فرصتی برای اخذ اقامت اروپا پیدا کنید و فضای شخصی خود را با دیگران به اشتراک نگذارید. علاوه بر صرفه جویی در هزینه شما، زندگی به اشتراک گذاشته شده به شما کمک می کند تا افراد جدید را بیاموزید و راه خوبی برای ایجاد ارتباطات اجتماعی است. اگر به دنبال مسکن ارزان در لهستان هستید، به راحتی می توانید یک اتاق یا آپارتمان پیدا کنید که با دیگران مشترک باشد و برای تحقق یافتن این امرمی توانید در تبلیغات محلی و یا در تابلوهای اطلاع رسانی پیدا کنید. با این حال، ساده ترین راه یافتن مکان برای اقامت، کمک گرفتن از دانشگاه لهستان است.

شرایط یافتن مسکن ارزان در لهستان و فرصتی برای اخذ اقامت اروپا

دانش آموزانی که به دنبال یافتن مسکن ارزان در لهستان و فرصتی برای اخذ اقامت اروپا هستند، حق دارند در خوابگاه های دانشجویی به نام dom studenta یا akademik زندگی کنند. در بسیاری از موارد، برای اولین بار پس از ورود به لهستان، این انتخاب خوبی است، زیرا راه خوبی برای اجتماعات و دیدار با افراد جدید است. اکثر خوابگاه های دانشجویی مکان هایی هستند که زندگی اجتماعی شلوغ دارند. این فرصتی است که مردم ارتباطات اجتماعی زیادی داشته باشند، یکدیگر را بشناسند، به یکدیگر کمک کنند. در کل، خوابگاه ها محیطی را فراهم می کنند که به تطبیق با فرهنگ جدید کمک می کند.

آپارتمان مشترک و مسکن ارزان در لهستان

زندگی در یک خوابگاه دانشجویی بسیار ارزان است و قیمت آن برای یک اتاق مشترک در حدود 300 Zloty و 400 Zloty برای اتاق خود است. قیمت ها بین مناطق و دانشگاه ها متفاوت است. اگر نمیخواهید در یک خوابگاه زندگی کنید، می توانید در یک آپارتمان مشترک با دانش آموزان دیگر (stancja) زندگی کنید. این یک راه حل خوب برای بسیاری از دانش آموزان است و معمولا هم گران نیست.

همانند دیگر کشورها گاهی اوقات مشکل پیدا کردن افرادی است که آپارتمانهای مشترک را در دانشگاه ها تبلیغ می کنند. شما احتمالا باید برای تبلیغات در روزنامه های محلی جستجو کنید. قیمت ها در یک اتاق بسته به شهر، از 400 Zloty در مکان هایی مانند Olsztyn یا Torun، تا 900 PLN در ورشو یا Cracow متفاوت است. به یاد داشته باشید که همیشه هم اتاق شدن با یک دوست گزینه بهتری است اما هرچقدر افراد بیشتری بدانند که شما به دنبال یک آپارتمان هستید، شانس بیشتری برای یافتن کسی که بتواند با شما هم اتاق یا هم خانه شود دارید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مسکن ارزان در لهستان و فرصتی برای اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights