ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مالیات در لهستان و اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

مالیات در لهستان و اخذ اقامت اروپا

قوانین مالیات در لهستان و اخذ اقامت اروپا بسیار جدی گرفته می شود. اگر شما در لهستان مشغول به کار هستید، مجبورید مالیات بر درآمد بپردازید. مالیات بر درآمد شما به طور مستقیم از حقوق شما کسر می شود و توسط شرکتی که برای آن کار می کنید پرداخت می شود. تنها چیزی که شما باید به عنوان یک کارمند برای پرداخت مالیات در لهستان و اخذ اقامت اروپا انجام دهید این است که با توجه به اطلاعات دریافت شده از کارفرمای خود، به اداره مالیاتی (Urzad Skarbowy) یک بیانیه ارسال کنید.

گاهی معافیت های مالیاتی وجود دارد – شما می توانید در مورد آنها در اداره مالیات هر ساله تغییراتی دهید. مهم است که تمام صورتحساب های خود را که به شما اجازه می دهد معافیت های مالیاتی را برای 5 سال در نظر بگیرید، حفظ کنید چرا که ممکن است از شما در هر زمان برای نشان دادن آنها درخواست شود.

چگونگی کسب شماره مالیاتی (NIP) و پرداخت مالیات در لهستان

شما می توانید شماره مالیاتی (NIP، Numer Identyfikacji Podatkowej) را در اداره مالیات محلی خود (Urzad Skarbowy)درخواست کنید. در آنجا شما باید یک فرم را پر کنید و گذرنامه و کارت ثبت نام خود را (karta pobytu) ارائه کنید. اگر نیاز به شماره NIP برای یک شرکت دارید یا خود کار می کنید، باید اسناد اضافی را ارائه دهید.

شماره PESEL چیست؟

PESEL یک شماره شناسایی شخصی است که در سال 1979 معرفی شد. برای Powszechny Elektroniczny System Ewidencji Ludnosci که به معنی سیستم ثبت نام عمومی برق است، استفاده می شود و برای سیستم مالیات در لهستان و اخذ اقامت اروپا لازم می شود. این شامل موارد زیر است:

  • شماره PESEL
  • نام و نام خانوادگی فعلی
  • نام های قبلی و نام خانوادگی
  • نام و نام خانوادگی پدر و مادر
  • تاریخ و محل تولد
  • جنسيت
  • ملیت
  • آدرس و تاریخ ثبت نام برای اقامت دائم
  • اقامت موقت
  • سری، شماره و دفتر صدور کارت هویت، گذرنامه یا اجازه اقامت

این شماره از معکوس تاریخ تولد، جنسیت و شماره پیوندی تشکیل شده است. مردی که در 1972/13/13 تولد یافت می تواند شماره 72111318199 باشد.

شما باید در اسرع وقت برای شماره PESEL درخواست کنید. این شماره که برای تمام ساکنین دائمی و برای ساکنان موقت که بیش از 2 ماه طول می کشد اجباری است. و این پروسه برای اخذ اقامت اروپا یک امر ضروری است.

شما در موارد متعدد به شماره PESEL نیاز دارید: در دفاتر، بیمه، برای کارفرمای خود و یا برای رسید های پزشکی ارائه شده توسط بیمه های اجباری بیمه درمانی.

حتی کودکان ممکن است برای شماره PESEL درخواست دهند. درخواست باید در مقامات جامعه یا شهر شما انجام شود. برای کسب شماره PESEL فقط به کارت شناسائی یا گذرنامه، اجازه اقامت و کارت ثبت نام نیاز دارید. سپس نرم افزار به ورشو فرستاده می شود و باید طی دو تا چهار هفته آن را انجام داد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مالیات در لهستان و اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights