ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

فرصت های اخذ اقامت اروپا ومهاجرت تجاری به جمهوری چک

موارد بحث شده

فرصت های اخذ اقامت اروپا ومهاجرت تجاری به جمهوری چک

یکی از کشور هایی که مورد توجه سرمایه گذاران جهت اخذ اقامت اروپا می باشد جمهوری چک می باشد .جمهوری چک  در اروپا مستقر است و یکی از کشور های عضو اتحادیه اروپا می باشد، دارای اقتصاد رو به رشدی است و از سرمایه گذاران خارجی استقبال می کند. کشوری با فرهنگ داری تاریخ و هنر، جمهوری چک جایگاه جذابی برای سرمایه گذارانی که به دنبال اخذ اقامت دائم و فرصت های سرمایه گذاری بین المللی هستند می باشد.

 ویزای موقت بلند مدت در جمهوری چک

جمهوری چک یک روند دو مرحله ای برای اخذ اقامت دائم از طریق کارآفرینی ایجاد کرده است. دولت جمهوری چک باید سرمایه گذار را برای اخذ اقامت دائم و طولانی مدت در نظر بگیرد. برای انجام این کار، سرمایه گذار باید درخواستی را به دولت چک بدهد که در میان مواد دیگر توضیح اهداف اقامت سرمایه گذار، نوع سرمایه گذاری در کسب و کار، فعالیت تجاری / خدمات تجاری و غیره را توضیح دهد. هنگامی که درخواست تایید شد ، سرمایه گذار و خانواده (همسر و فرزندان کوچک) اقامت موقت دریافت می کنند که در ابتدا برای شش ماه معتبر است. (جمهوری چک، ویزای بلند مدت را گسترش نمی دهد، بلکه مجوز های اقامت صادر می کند که در زیر شرح داده شده است.)

اخذ اقامت اروپا به صورت دائم

هنگامی که سرمایه گذار در جمهوری چک بیش از 90 روز اقامت داشته و همچنان قصد اقامت در جمهوری چک را برای مدت بیش از یک سال دارد و همچنان به توسعه شرکت تجاری فکر می کند، می تواند برای مدت طولانی درخواست اخذ اقامت اروپا بدهد. برای انجام این کار، سرمایه گذار درخواست را به دولت چک ارائه می دهد، این بار باید دولت را به اثبات برساند که برای حمایت از خانواده سرمایه کافی داشته باشد
سرمایه گذار ملزم به ارائه درخواست نه زودتر از 90 روز پس از ورود اولیه در جمهوری چک و نه بعد از چهارده روز قبل از انقضای ویزای بلند مدت می باشد. اگر تأیید شود، سرمایه گذار و خانواده اجازه اقامت طولانی مدت اقامت خواهند داشت که برای دوره اولیه دو ساله معتبر است. این مجوزها ممکن است چندین بار تمدید شود پس از اینکه سرمایه گذار حداقل پنج سال در جمهوری چک اقامت داشت، می تواند برای شهروندی چک و اخذ اقامت دائم اقدام کند. برای انجام این کار، سرمایه گذار باید نشان دهد که 5 سال در چک اقامت داشته است و مدرکی مبنی بر اینکه سرمایه گذار برای مجازاتی محکوم نشده است و مدرکی مبنی بر این که سرمایه گذار تمام تعهدات مربوط به داشتن بیمه درمانی و پرداخت حقوق اجتماعی، مالیات، حقوق بازنشستگی و سایر هزینه های مورد نیازرا پرداخت کرده است علاوه بر این، باید در مصاحبه ای با یک مقام دولتی چک حضور یابد تا مقام رسمی نشان دهد که سرمایه گذار دارای دانش قابل قبول از زبان چک است

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

 

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

فرصت های اخذ اقامت اروپا ومهاجرت تجاری به جمهوری چک
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights