Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

زندگی در لهستان و اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

زندگی در لهستان و اخذ اقامت اروپا

پیدا کردن یک مکان خوب برای زندگی در لهستان و اخذ اقامت اروپا می تواند دشوار باشد. داشتن اقامت در یک مکان با قیمت مناسب در اروپا خصوصا در شهرهای بزرگ می تواند سخت باشد. در این متن قصد داریم مطالبی را در خصوص اجاره خانه و پیدا کردن مکان مناسب برای زندگی در لهستان و اخذ اقامت اروپا مطرح کنیم.

نکاتی در خصوص انتخاب مکان زندگی در لهستان

در چند سال گذشته، لهستان به عنوان یک مقصد توریستی در بین افراد کشورهای مختلف محبوب شده است. بسیاری از شرکت های خارجی در این کشور فعالیت می کنند و بیشتر دانش آموزان اروپایی لهستان را به عنوان محل تحصیل انتخاب می کنند. در شرایط اروپایی، زندگی در لهستان نسبتا ارزان است. با این حال، تورم قیمت اخیر و مبارزات اقتصادی در سراسر جهان وضعیت زندگی بسیاری از افراد کم درآمد لهستان را بدتر کرده است. با این وجود، زندگی در لهستان هنوز هم گزینه خوبی برای مهاجران است زیرا زندگی در لهستان تقریبا مشابه کشورهای اروپای غربی است در حالی که هزینه زندگی در آن در مقایسه با اروپای غربی کمتر است.

وضعیت مکان زندگی در لهستان و اخذ اقامت اروپا

با توجه به تغییرات بزرگی در توسعه اقتصادی مناطق مختلف، مناطق پررونق در لهستان وجود دارد که دارای کمبود مسکن هستند. در این کشور معمولا آپارتمان های از پیش ساخته وجود دارند که در دوران گذشته ساخته شده اند و اغلب بازسازی نشده و شکل قدیمی خود را دارند.  اخیرا سازندگان لهستانی شروع به ساختن بسیاری از شهرک ها در حومه شهرها کرده اند که از نظر قیمتی ارزان هستند. اجاره در این خانه ها نسبتا بالا است اما خانه هایی با اجاره کمتر نیز پیدا میشود.

برای زندگی در لهستان خرید خانه گزینه بهتری به نسبت اجاره محل اقامت به حساب می آید، حداقل در بلند مدت. بنابراین بسیاری از مهاجران و کسانی که قصد اخذ اقامت اروپا را دارند این گزینه را در نظر می گیرند. با این وجود مهم است که در نظر داشته باشید که خطرات قانونی و اقتصادی خاصی در ارتباط با خرید ملک در لهستان وجود دارد. بنابراین توصیه می شود که ابتدا یک آپارتمان را اجاره کنید، که به شما زمان کافی برای انجام فرایند خرید می دهد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

زندگی در لهستان و اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ