Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اخذ اقامت اروپا و اقتصاد لیتوانی

موارد بحث شده

اخذ اقامت اروپا و اقتصاد لیتوانی

کسب اطلاعات راجع به اقتصاد لیتوانی و هر کشور اروپایی دیگر جهت اخذ اقامت اروپا یکی از لازمه های مهاجرت است. در این مقاله قصد داریم به توضیح مختصری از اقتصاد لیتوانی و اخذ اقامت اروپا بپردازیم.

به طور میانگین یک فرد معمولی با ملیت لیتوانی از 83 درصد مردم جهان ثروتمند تر است. این به این معنی است که آن فرد از درامد بالاتری از تمام افراد در قاره آفریقا، آمریکای لاتین و بیشتر کشورهای آسیایی دارد. با این حال، اقتصاد لیتوانی از کشورهای توسعه یافته ای مانند آمریکا، استرالیا، ژاپن و کانادا به نسبت عقب تر است و همچنین در مقایسه با دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا به نسبت ضعیف تر است.

لیتوانی با داشتن دو سوم جمعیتی که شاغل در بخش خدماتی هستند، جزو کشورهای پساصنعتی به شمار میرود. متاسفانه اقتصاد لیتوانی به مشکلاتی مانند فساد در آن دچار است. به طور مثال، فساد در میان پزشکان در بخش درمانی این کشور به صورت گسترده وجود دارد. با این حال، اقتصاد لیتوانی دارای نکات مثبتی می باشد که وجود آنها لیتوانی را کشور مناسبی برای اخذ اقامت اروپا کرده است.

نکات مثبت اقتصاد لیتوانی

  • رشد سریع: اقتصاد لیتوانی با وجود کوچک بودن، رشد بسیار سریعی دارد. به طوری که میزان رشد اقتصاد در این کشور از کشورهایی مانند ایتالیا و بلژیک به نسبت سریعتر و بیشتر بوده است. همچنین این رشد اقتصادی به نسبت سال 2000، دوبرابر شده است.
  • وجود شرکت های بزرگ و مهم: یکی از نکات مثبت در اقتصاد لیتوانی وجود شرکت های بزرگ منطقه ای در این کشور است. به طور مثال گردش مالی سالانه یکی از شرکت های بزرگ در لیتوانی معادل 6 میلیارد یورو می باشد که این عدد به نسبت بسیاری از شرکت های بزرگ در اروپا بسیار چشمگیر است  و این مورد یکی از دلایل مهم افراد برای انتخاب لیتوانی برای اخذ اقامت اروپا می باشد.
  • یکی از مهمترین شرکای تجاری روسیه : اقتصاد لیتوانی با کمک رشد سریعی که دارد، این کشور را به یکی از مهمترین و بزرگترین شرکای تجاری روسیه تبدیل کرده است. لیتوانی در زمینه تجارت کود، گندم و مواد شیمیایی آزمایشگاهی به بزرگترین شریک تجاری روسیه در مقایسه با کشورهایی مانند آلمان و انگلستان تبدیل شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ اقامت اروپا و کشور لیتوانی با مشاورین ما در این زمینه تماس بگیرید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

 

 

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اخذ اقامت اروپا و اقتصاد لیتوانی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ